Індивідуальний план роботи під
час карантину
(13.03.2020 – 11.05.2020)
Асистента вчителя Петрякової
Юлії Олексіївна
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
||||||||||
1.
|
13.03.2020.
|
1.Планування роботи на період карантинних заходів.
2. Інформування дитини та батьків про дистанційну форму
навчання, роз’яснення тонкощів та особливостей даного виду навчання.
|
9:00-9:30
9:30-10:30
|
Робота в телефонному режимі , Viber
|
||||||||||
2.
|
16.03.2020.
|
1. Упорядкування
портфоліо дитини.
2.Упорядкування
портфоліо асистента вчителя.
|
9:00-10:00
10:00-10:00
|
|||||||||||
3.
|
17.03.20
|
1.Розробка із групою фахівців, які створюють
індивідуальну програму розвитку, дистанційне вивчення особливостей діяльності
і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, оцінка навчальних досягнень
учня, оцінка виховання індивідуальної програми розвитку, вивчення та аналіз
динаміки розвитку учня.
2.Корекція індивідуальної програми розвитку
|
9:00-10:30
11:00-11:30
|
|||||||||||
4.
|
18.03.20
|
Дистанційне спілкування
з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу
|
9:00-11:00
|
|
||||||||||
5.
|
19.03.20.
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.Індивідуальна консультація для батьків в телефонному режимі
|
9:00-12:00
12:00-12:50
|
1.Посібник Інклюзивне навчання в закладах середньої
освіти
|
||||||||||
6.
|
20.03.20
|
1.Перегляд вебінару
|
15:00-16:00
|
|||||||||||
7.
|
23.03.20
|
1.Добірка
дидактичного матеріалу до уроків формування навичок читання та письма
2. Допомога класному керівнику в поповненні кабінету
дидактичним матеріалом та наочністю.
|
8:00-10:00
10:00-13:00
|
Соціальні мережі,
в телефонному режимі
|
||||||||||
8.
|
24.03.20.
|
1. Виготовлення індивідуальних завдань з
соціально-побутового орієнтування.
2. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному
режимі
|
8:00-11:00
11:00-13:00
|
Соціальні мережі,
в телефонному режимі
|
||||||||||
9.
|
25.03.20
|
1.Розробка дидактичного матеріалу для індивідуальної
роботи з дитиною.
2. Перегляд інформаційно-методичної літератури
«Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей»
1.
Індивідуальна
консультація для учня 4-А класу Швець Софїі в онлайн- режимі
|
9:00-9:30
9:30-10:30
10:30-11:00
|
Viber ,соціальні мережі в телефонному режимі
|
||||||||||
10.
|
26.03.20.
|
1.Добірка дидактичного матеріалу для дитини з ООП до
консультацій.
2.Вебінар.
Організація навчання та дозвілля під час карантину :
Корисні матеріали на допомогу педагогу .
|
8:30-9:00
18:00-19:30
|
Viber ,соціальні мережі
Всеосвіта
|
||||||||||
11.
|
27.03.20
|
1.Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
2. Проходження дистанційних курсів на платформі Edera
|
9:00-10:00
12:00-13:00
|
Edera
|
||||||||||
12.
|
01.04.20
|
1. Індивідуальна консультація з учнем, який потребує
допомоги під час навчання в дистанційній формі 4-А клас Швець Софія
2. Вебінар: використання онлайн-тестів для організації
дистанційного навчання
|
11:00-11:30
18:00-19:30
|
Viber
|
||||||||||
13.
|
02.04.20
|
1. Підбір тестів для читання учнями з батьками
2. Консультації для батьків та учнів
|
10:00-11:00
11:30-12:00
|
Viber та соціальні мережі
|
||||||||||
14.
|
03.04.20
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП
2. Робота з методичною літературою
3. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань
|
9:00-10:00
11:00-12:00
12:00-13:00
|
Viber ,соціальні мережі, в телефонному режимі
|
||||||||||
15.
|
06.04.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує
допомоги під час дистанційного навчання 4-А клас Швець Софія
|
11:00-11:30
|
Viber ,соціальні мережі
|
||||||||||
16.
|
07.04.20
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літ-ри
2. Робота зі шкільною документацією
|
9:00-10:00
10:00-12:00
|
соціальні мережі
|
||||||||||
17.
|
08.04.20
|
Ø
Оформлення
портфоліо учня.
Ø
Консультація по
телефону для батьків «Навчання вдома в період карантину»
Ø
Робота над
документацією
Ø
Опрацювання методичної
літератури
|
8:00-9:00
9:00-9:30
9:30-11:00
11:00-13:00
|
Посібник:
Організаційні засади діяльності вчителя
|
||||||||||
18.
|
09.04.20
|
Ø Підготовка матеріалів до занять з соціально-побутового
орієнтування
Ø Опрацюванняметодичноїлітератури
Консультація по телефону для батьків «Надання порад для
навчання вдома»
|
8:00-10:30
10:30-12:00
12:00-13:00
|
Путівник для
батьків, дітей з ООП: навчально-методичний посібник
|
||||||||||
19.
|
10.04.20
|
Підготовка матеріалів до занять з соціально-побутового
орієнтування.
2.
Опрацювання методичної
літератури
|
9:00-10:00
10:00-10:00
|
|||||||||||
20.
|
13.04.20
|
Виготовлення
дидактичного матеріалу для занять.
2.Упорядкувння папки інклюзивне навчання.
3. Консультація з батьками по телефону «Про заходи
безпеки під час карантину»
|
9:00-11:00
11:00-12:00
12:00-13:50
|
Перегляд завдань:
|
||||||||||
21.
|
14.04.20
|
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної
майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
|
10:00-11:00
|
Інклюзивна освіта. Методичні рекомендації для педагогів
загальноосвітніх навчальних закладів-Івашура Н., Ангелова А.
|
||||||||||
22.
|
15.04.20
|
Ведення встановленої документації
|
9:00-10:00
|
|||||||||||
23.
|
16.04.20
|
Підготовка матеріалів до занять з учнями. Виготовлення
дидактичних матеріалів.
|
9:00-10:00
|
|||||||||||
24.
|
17.04.20
|
Перегляд відеоуроків «Як налагодити якісну співпрацю
між асистентом вчителя і вчителем та іншого інформаційно-методичного відео
|
10:00-11:00
|
|||||||||||
25.
|
21.04.20
|
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення власного професійного рівня.
|
9:00-9:30
|
Інклюзивна освіта: навчальний посібник.-Київ: ТОВ
«Агенство «Україна»» 2019-300с.
|
||||||||||
26.
|
22.04.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує
допомоги під час дистанційного навчання 4- А клас Швець Софія
|
11:00-11:30
|
Viber ,соціальні
мережі
|
||||||||||
27.
|
23.04.20
|
1.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та
наочністю.
|
11:00-11:30
|
|||||||||||
28.
|
24.04.20
|
1.Підбір тексту для читання учня з батьками
|
9:30-10:00
|
Discort-відеотрансляція
|
||||||||||
29.
|
27.04.20
|
1.Підбір відеоматеріалів про толерантність.
|
9:30-10:00
|
Discort-відеотрансляція
|
||||||||||
30.
|
28.04.20
|
1.Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм
необхідну консультативну допомогу
|
11:00-11:30
|
Viber ,соціальні
мережі
|
||||||||||
31.
|
29.04.20
|
1.Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення
дидактичних матеріалів.
|
9:00-9:30
|
|||||||||||
32.
|
30.04.20
|
Опрацювання інтернет-ресурсів.
|
9:30-10:30
|
|||||||||||
33.
|
04.05.20
|
Ведення встановленої документації
|
11:00-11:30
|
Інклюзивна освіта.
|
||||||||||
34.
|
05.05.20
|
Дистанційне спілкування з батьками , підведення
підсумків дистанційного навчання
|
9:30-10:30
|
Viber ,соціальні
мережі
|
||||||||||
35.
|
06.05
|
1.
Підготовкадидактичнихматеріалів для учнів з ООП. Розміщеннязавдань
2. .
Спільно з вчителемрозроблення та підбірматеріалів для
дистанційногонавчання школярів 4-Б клас
|
9:30-11:30
|
Viber,утелефономурежимі.
Viber
|
||||||||||
36.
|
07.05
|
1. Робота над темою для
самоосвіти «Формуванняключовихкомпетенцій у дітей з особливимиосвітніми
потребами засобамиінформаційно-комунікаційнихтехнологій».
|
10.00-11.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
37.
|
08. 05
|
2. Розробканаочності та
роздатковихматеріалівдлдітей з ООП.
|
09.00-10.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
38.
|
11.05
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує
допомоги під час дистанційного навчання 4-А клас Швець Софія
|
11.00-11.30
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
39.
|
12.05
|
1. Онлайн
консультація для батьків.
2. .
Розробканаочності та роздатковихматеріалів (допомогавчителю).4-Бкласу
3.
Опрацюванняметодичноїлітературиознайомлення з літературою по темі
«Сучаснізасоби ІКТ підтримкиінклюзивногонавчання»
|
09.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00
|
Viber,утелефономурежимі.
Сучаснізасоби
ІКТ підтримкиінклюзивногонавчання :
навчальнийпосібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. |
||||||||||
40.
|
13.05
|
1.Онлайн
консультація для батьків.
2. Розміщення у Viberзавдань для учнів з ООП Осиченко Захар 4-Б клас
3. Курс –
EDERA_
|
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-14.00
|
Viber,утелефономурежимі.
EDERA_
|
||||||||||
41.
|
14.05
|
1. Розробенняспільно
звчителемматеріалів для учнів 4-Б класу, розміщення їх у групі
2.
Підбірнавчальнихвідеофайлів.
|
09.00-11.00
11.00-13.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
42.
|
15.05
|
1.
Розміщенняматеріалів з інформатики для учнів 4-Б класу. Онлайн
консультація для батьків.
2.
Підбірнавчальнихвідеофайлів для дитини з ООП Швець Софії 4-Б класу
3.
Розробказавдань з математики відповідноможливостейучняінклюзивногонавчання
|
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
43.
|
18.05
|
1.Спільно з класнимкерівникомрозробка і
розміщеннязавдань для учнів наперіоддистанційногонавчання
2. Онлайн
консультація для батьків
3. Створенняпамʼятки для батьків «Роль батьків у
наданнідопомогидітям у навчальнійроботі».
|
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12-00
|
Viber,утелефономурежимі.
Працюємо з
«особливою» дитиною у «звичайній» школі .
К. А.
Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120
с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Новіформатиосвіти»).
|
||||||||||
44.
|
19.05
|
1. Самоосвіта. Вебінар - Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які
мають аутичні розлади
2. Онлайн
консультація для батьків.
|
09.00-13.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
45.
|
20.05
|
1.Спільно з класнимкерівникомрозробка і
розміщеннязавдань для учнів наперіоддистанційногонавчання
2.Онлайн
консультація для батьків.
3.
Розробказавдань для дитини з ООП, Швець Софії 4-Б класу
4.
Розробканаочності та роздатковихматеріалів.
|
09.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
46.
|
21.05
|
1.
Поповнення свогопортфоліо (новіцікавізавдання для учнів з ООП).
2.Добірка
дидактичного матеріалуучня з ООП
|
09.00-10.00
10.00-11.00
|
Viber,утелефономурежимі
|
||||||||||
47.
|
22.05
|
1. Самоосвіта. Вебінар - Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ.
2. Онлайн
консультація для батьків.
3.
Розміщеннянавчальногоматеріалу для учениці4-Б класу з ООП Швешь Софії
4. Перегляд вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості
для Інклюзивної освіти»
|
09.00-
10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
48.
|
25.05
|
1. Курс “Критичнемислення для освітян“
2. Опрацювання нормативно-правовоїбази
|
11.00-13.00
13.00-14.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
49.
|
26.05
|
1. Онлайн
консультація для батьків.
2.
Розробканаочності та роздатковихматеріалів
|
09.00-10.00
10.00-
11.00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
50.
|
27.05
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує
допомоги під час дистанційного навчання 4- А клас Швець Софія
|
11:00-11:30
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
51.
|
28.05
|
1.Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення
дидактичних матеріалів.
|
9.00-9.30
|
|||||||||||
52.
|
29.05
|
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної
майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
|
10.00-11.00
|
Інклюзивна освіта. Методичні рекомендації для педагогів
загальноосвітніх навчальних закладів-Івашура Н., Ангелова А.
|
||||||||||
53.
|
01.06
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП
2. Робота з методичною літературою
3. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань
|
9:00-10:00
11:00-12:00
12:00-13:00
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
54.
|
02.06
|
1.Добірка дидактичного матеріалу для дитини з ООП до
консультацій.
2.Вебінар.
Організація навчання та дозвілля під час карантину :
Корисні матеріали на допомогу педагогу
|
8:30-9:00
18:00-19:30
|
Viber,утелефономурежимі.
Всеосвіта
|
||||||||||
55.
|
03.06
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.Індивідуальна консультація для батьків в телефонному
режимі
|
9:00-12:00
12:00-12:50
|
1.Посібник Інклюзивне навчання в закладах середньої
освіти
|
||||||||||
56.
|
04.06
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує
допомоги під час дистанційного навчання 4-А клас Швець Софія
|
11:00-11:30
|
Viber,утелефономурежимі.
|
||||||||||
57.
|
05.06
|
Виготовлення
дидактичного матеріалу для занять.
2.Упорядкувння папки інклюзивне навчання.
3. Консультація з батьками по телефону «Про заходи
безпеки під час карантину»
|
9:00-11:00
11:00-12:00
12:00-13:50
|
Перегляд завдань:
|
||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар