пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Індивідуальний план роботи під час карантину асистента вчителя


Індивідуальний план роботи під час карантину
(13.03.2020 – 11.05.2020)
Асистента вчителя Петрякової Юлії Олексіївна

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки


1.

13.03.2020.
1.Планування роботи на період карантинних заходів.
2. Інформування дитини та батьків про дистанційну форму навчання, розяснення тонкощів та особливостей даного виду навчання.

9:00-9:30



9:30-10:30


Робота в телефонному режимі , Viber


2.

16.03.2020.
1. Упорядкування портфоліо дитини.
2.Упорядкування портфоліо асистента вчителя.
9:00-10:00

10:00-10:00




3.
17.03.20
1.Розробка із групою фахівців, які створюють індивідуальну програму розвитку, дистанційне вивчення особливостей діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, оцінка навчальних досягнень учня, оцінка виховання індивідуальної програми розвитку, вивчення та аналіз динаміки розвитку учня.
2.Корекція індивідуальної програми розвитку
9:00-10:30















11:00-11:30


4.
18.03.20
Дистанційне спілкування  з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу
9:00-11:00

Viber ,соціальні мережі в телефонному режимі


5.
19.03.20.
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.Індивідуальна консультація для батьків в телефонному режимі
9:00-12:00
12:00-12:50
1.Посібник Інклюзивне навчання в закладах середньої освіти

6.
20.03.20
1.Перегляд вебінару
15:00-16:00


7.
23.03.20
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків формування навичок читання та письма
2. Допомога класному керівнику в поповненні кабінету дидактичним матеріалом та наочністю.
8:00-10:00



10:00-13:00
Соціальні мережі, в телефонному режимі

8.
24.03.20.
1. Виготовлення індивідуальних завдань з соціально-побутового орієнтування.
2. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі
8:00-11:00



11:00-13:00
Соціальні мережі, в телефонному режимі

9.
25.03.20
1.Розробка дидактичного матеріалу для індивідуальної роботи з дитиною.
2. Перегляд інформаційно-методичної літератури
«Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей»
1.     Індивідуальна консультація для учня 4-А класу Швець Софїі в онлайн- режимі

9:00-9:30



9:30-10:30





10:30-11:00

Viber ,соціальні мережі в телефонному режимі


10.
26.03.20.
1.Добірка дидактичного матеріалу для дитини з ООП до консультацій.
2.Вебінар.
Організація навчання та дозвілля під час карантину :
Корисні матеріали на допомогу педагогу .
8:30-9:00


18:00-19:30
Viber ,соціальні мережі
Всеосвіта

11.
27.03.20
1.Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
2. Проходження дистанційних курсів на платформі Edera
9:00-10:00



12:00-13:00
Edera

12.
01.04.20
1. Індивідуальна консультація з учнем, який потребує допомоги під час навчання в дистанційній формі 4-А клас Швець Софія
2. Вебінар: використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання
11:00-11:30






18:00-19:30
Viber

13.
02.04.20
1. Підбір тестів для читання учнями з батьками
2. Консультації для батьків та учнів

10:00-11:00


11:30-12:00
Viber та соціальні мережі


14.
03.04.20
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП
2. Робота з методичною літературою
3. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань

9:00-10:00



11:00-12:00


12:00-13:00
Viber ,соціальні мережі, в телефонному режимі


15.
06.04.20
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 4-А клас Швець Софія
11:00-11:30
Viber ,соціальні мережі

16.
07.04.20
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літ-ри
2. Робота зі шкільною документацією
9:00-10:00


10:00-12:00
соціальні мережі


17.
08.04.20
Ø    Оформлення портфоліо учня.
Ø    Консультація по телефону для батьків «Навчання вдома в період карантину»
Ø    Робота над документацією
Ø    Опрацювання методичної літератури

8:00-9:00

9:00-9:30



9:30-11:00

11:00-13:00
Посібник: Організаційні засади діяльності вчителя

18.
09.04.20
Ø    Підготовка матеріалів до занять з соціально-побутового орієнтування
Ø    Опрацюванняметодичноїлітератури
Консультація по телефону для батьків «Надання порад для навчання вдома»
8:00-10:30



10:30-12:00

12:00-13:00
Путівник для батьків, дітей з ООП: навчально-методичний посібник

19.
10.04.20
Підготовка матеріалів до занять з соціально-побутового орієнтування.
2.     Опрацювання методичної літератури

9:00-10:00



10:00-10:00



20.
13.04.20
Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.
2.Упорядкувння папки інклюзивне навчання.
3. Консультація з батьками по телефону «Про заходи безпеки під час карантину»
9:00-11:00


11:00-12:00


12:00-13:50
Перегляд завдань:
Завдання для учнівhttps://osnova.com.ua/

21.
14.04.20
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
10:00-11:00
Інклюзивна освіта. Методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів-Івашура Н., Ангелова А.

22.
15.04.20
Ведення встановленої документації
9:00-10:00


23.
16.04.20
Підготовка матеріалів до занять з учнями. Виготовлення дидактичних матеріалів.
9:00-10:00


24.
17.04.20
Перегляд відеоуроків «Як налагодити якісну співпрацю між асистентом вчителя і вчителем та іншого інформаційно-методичного відео
10:00-11:00

25.
21.04.20
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення власного професійного рівня.
9:00-9:30
Інклюзивна освіта: навчальний посібник.-Київ: ТОВ «Агенство «Україна»» 2019-300с.


26.
22.04.20
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 4- А клас Швець Софія
11:00-11:30
Viber ,соціальні мережі

27.
23.04.20
1.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
11:00-11:30


28.
24.04.20
1.Підбір тексту для читання учня з батьками
9:30-10:00
Discort-відеотрансляція

29.
27.04.20
1.Підбір відеоматеріалів про толерантність.
9:30-10:00
Discort-відеотрансляція

30.
28.04.20
1.Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу
11:00-11:30
Viber ,соціальні мережі

31.
29.04.20
1.Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.
9:00-9:30


32.
30.04.20
Опрацювання інтернет-ресурсів.
9:30-10:30


33.
04.05.20
Ведення встановленої документації
11:00-11:30
Інклюзивна освіта.

34.
05.05.20
Дистанційне спілкування з батьками , підведення підсумків дистанційного навчання
9:30-10:30
Viber ,соціальні мережі

35.
06.05
1. Підготовкадидактичнихматеріалів для учнів з ООП. Розміщеннязавдань
2. . Спільно з вчителемрозроблення та  підбірматеріалів для дистанційногонавчання  школярів 4-Б клас

9:30-11:30
Viber,утелефономурежимі.
Viber


36.
07.05
1. Робота над темою для самоосвіти «Формуванняключовихкомпетенцій у дітей з особливимиосвітніми потребами засобамиінформаційно-комунікаційнихтехнологій».
10.00-11.00
Viber,утелефономурежимі.

37.
08. 05
2. Розробканаочності та роздатковихматеріалівдлдітей з ООП.
09.00-10.00
Viber,утелефономурежимі.

38.
11.05
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 4-А клас Швець Софія
11.00-11.30
Viber,утелефономурежимі.

39.
12.05
1. Онлайн консультація для батьків.
2. . Розробканаочності та роздатковихматеріалів (допомогавчителю).4-Бкласу
3. Опрацюванняметодичноїлітературиознайомлення з літературою по темі «Сучаснізасоби ІКТ підтримкиінклюзивногонавчання»

09.00-10.00


10.00-12.00




12.00-13.00
Viber,утелефономурежимі.
Сучаснізасоби ІКТ підтримкиінклюзивногонавчання :
навчальнийпосібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.


40.
13.05
 1.Онлайн консультація для батьків.
2. Розміщення у Viberзавдань для учнів з ООП Осиченко Захар 4-Б клас
3. Курс – EDERA_

09.00-10.00
10.00-11.00

11.00-14.00


Viber,утелефономурежимі.


EDERA_

41.
14.05
1. Розробенняспільно звчителемматеріалів для учнів 4-Б класу, розміщення  їх у групі
2. Підбірнавчальнихвідеофайлів.

09.00-11.00

11.00-13.00

Viber,утелефономурежимі.
42.
15.05
1. Розміщенняматеріалів з інформатики  для учнів 4-Б класу. Онлайн консультація для батьків.
2. Підбірнавчальнихвідеофайлів для дитини з ООП Швець Софії 4-Б класу
3. Розробказавдань з математики відповідноможливостейучняінклюзивногонавчання

09.00-10.00

10.00-11.00

11.00-12.00

Viber,утелефономурежимі.

43.
18.05
 1.Спільно з класнимкерівникомрозробка і розміщеннязавдань для учнів наперіоддистанційногонавчання
2. Онлайн консультація для батьків
3. Створенняпамʼятки для батьків «Роль батьків у наданнідопомогидітям у навчальнійроботі».
09.00-10.00


10.00-11.00
11.00-12-00

Viber,утелефономурежимі.
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Новіформатиосвіти»).

44.
19.05
1. Самоосвіта. Вебінар - Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади
2. Онлайн консультація для батьків.

09.00-13.00
Viber,утелефономурежимі.
45.
20.05
 1.Спільно з класнимкерівникомрозробка і розміщеннязавдань для учнів наперіоддистанційногонавчання
2.Онлайн консультація для батьків.
3. Розробказавдань для дитини з ООП, Швець Софії 4-Б класу
4. Розробканаочності та роздатковихматеріалів.

09.00-10.00


10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00

Viber,утелефономурежимі.
46.
21.05
1. Поповнення  свогопортфоліо (новіцікавізавдання для учнів з ООП).
2.Добірка дидактичного матеріалуучня з ООП

09.00-10.00
10.00-11.00

Viber,утелефономурежимі
47.
22.05
1. Самоосвіта. Вебінар - Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ.
2. Онлайн консультація для батьків.
3. Розміщеннянавчальногоматеріалу  для учениці4-Б класу з ООП Швешь Софії
4. Перегляд вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти»

09.00-
10.00

10.00-11.00
11.00-12.00

12.00-14.00


Viber,утелефономурежимі.

48.
25.05
2. Опрацювання нормативно-правовоїбази

11.00-13.00
13.00-14.00

Viber,утелефономурежимі.

49.
26.05
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розробканаочності та роздатковихматеріалів

09.00-10.00
10.00-
11.00

Viber,утелефономурежимі.
50.
27.05
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 4- А клас Швець Софія
11:00-11:30
Viber,утелефономурежимі.
51.
28.05
1.Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.
9.00-9.30

52.
29.05
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
10.00-11.00
Інклюзивна освіта. Методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів-Івашура Н., Ангелова А.
53.
01.06
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП
2. Робота з методичною літературою
3. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань

9:00-10:00


11:00-12:00
12:00-13:00
Viber,утелефономурежимі.
54.
02.06
1.Добірка дидактичного матеріалу для дитини з ООП до консультацій.
2.Вебінар.
Організація навчання та дозвілля під час карантину :
Корисні матеріали на допомогу педагогу
8:30-9:00


18:00-19:30
Viber,утелефономурежимі.
Всеосвіта
55.
03.06
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.Індивідуальна консультація для батьків в телефонному режимі
9:00-12:00





12:00-12:50
1.Посібник Інклюзивне навчання в закладах середньої освіти
56.
04.06
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 4-А клас Швець Софія
11:00-11:30
Viber,утелефономурежимі.

57.
05.06
Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.
2.Упорядкувння папки інклюзивне навчання.
3. Консультація з батьками по телефону «Про заходи безпеки під час карантину»
9:00-11:00


11:00-12:00
12:00-13:50
Перегляд завдань:
Завдання для учнівhttps://osnova.com.ua/



Немає коментарів:

Дописати коментар