Звіт
про виконану роботу
під час карантину
з 13. 03 – 11.04.2020 р.
асистента вчителя
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Засоби
|
Примітки
|
1
|
13.03
|
1. Робота здокументацією.
|
9.00-10.00
10.00-10.30
|
||
2. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
|
||||
3. Консультація для батьків.
|
Viber
|
||||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП(модифікована програма)
|
Viber, телефон
|
||||
2.
|
16.03
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
9.00-14.00
|
Інтернет
|
|
ресурси
|
|||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
|
||||
3
|
17.03
|
1. Планування
самоосвіти (пошук
вебінарів, конференцій)
|
9.00-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
|
||||
4
|
18.03
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.00
11.00-12.30
12.30-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
|
|||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viberтелефон
|
||||
5. Консультація для батьків.
|
Viber-групи
|
||||
5
|
19.03
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.30
11.30-13.00
13.00-13.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП (читання –
склади)
|
Інтернет ресурси
|
||||
4. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
|
||||
6
|
20.03
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.30
11.30-13.00
13.00-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
|
|||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
|
||||
7
|
19.03
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.30
11.30-12.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП ( укр. мова
–
допиши склад)
|
Інтернет ресурси
|
||||
8
|
20.03
|
1. Співпраця з
класним керівником
|
9.00-10.00
10.00-14.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Робота здокументацією (звіт).
|
Документ
MicrosoftWord
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
9
|
23.03
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.00
11.00-12.10
12.10-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу для
учнів (коронавірус)
|
Інтернет ресурси
|
||||
4. Консультація для батьків учнів.
|
Viber
|
||||
1. Пошук дидактичного матеріалу для
учнів (миття рук)
|
10.30-14.00
|
||||
2. Консультація
для батьків учнів.
|
Viber-групи
|
||||
10
|
24.03
|
1. Робота з учнем 4-Б класу ОсиченкоЗахаром
|
10.00-10.30
|
||
2. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
|
||||
12
|
26.03
|
1. Перегляд вебінару «Корекційні
методики
роботи з дітьми з ООП»
|
9.00-10.30
|
Інтернет ресурси
|
|
13
|
27.03
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
14
|
01.04
|
1. Перегляд вебінару «Методи і
прийоми
корекційної педагогіки, які
можна
використати на будь-якому
уроці»
|
9.00-10.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
10.30-11.30
|
Viber
телефон
|
|||
2. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
телефон
|
||||
15
|
03.04
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
|
||||
3. Консультація для батьківдитини
|
Viber
|
||||
16
|
06.04
|
1. Перегляд
вебінару «Підтримка дітей
з ООП: практичні поради»
|
9.00-11.20
11.20-12.20
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним керівником
|
Viber
телефон
|
||||
17
|
07.04
|
1. Перегляд вебінару «Освітні онлайн-
сервіси в
контексті підготовки
продуктивного
уроку»
|
9.00-11.10
|
Інтернет ресурси
|
|
18
|
08.04
|
1. Перегляд вебінару «Інструментарій
для
інтерактивного наповнення
уроків»
|
9.00-11.10
|
Інтернет ресурси
|
|
19
|
09.04
|
1. Перегляд вебінару «Механізми та
наслідки
виникнення стресу»
|
9.00-10.40
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
10.40-11.40
|
Viber
телефон
|
|||
3.
Робота з учнем 4-Б класу Осиченко Захаром
|
11.00-11.30
|
Viber
телефон
|
|||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
20
|
10.04
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-14.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
|
Інтернет ресурси
|
|
|||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
21
|
13.04
|
1. Робота здокументацією.
|
9.00-14.00
|
||
3. Консультація для батьків.
|
Viber-групи у телефонному режимі
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
22
|
14.04
|
1. Планування
самоосвіти
|
9.00-12.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
23
|
15.04
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-13.30
14.00-14.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
|
Інтернет ресурси
|
||||
4.Розмова зі Швець Софією 4-Б
класу
|
Viber телефон
|
||||
5. Консультація для батьків.
|
Viber телефон
|
||||
24
|
16.04
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.30
11.30-13.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
25
|
17.04
|
1. Співпраця з класним
керівником
|
9.30-10.30
11.00-12.30
13.00-14.00
|
Viber
телефон
|
|
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
26
|
20.04
|
1. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з
|
9.00-10.00
10.00-11.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber телефон
|
||||
27
|
21.04
|
1. Співпраця з
класним керівником
|
9.00-10.00
10.00-14.00
9.00-11.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Робота здокументацією (звіт).
|
Документ
MicrosoftWord
|
||||
3. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
телефон
|
||||
28
|
22.04
|
1. Співпраця з класним
керівником
|
9.00-10.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу для
учнів (коронавірус)
|
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Інтернет ресурси
|
|||
3. Консультація для батьків учнів.
|
Viber телефон
|
||||
29
|
23.04
|
1. Перегляд
вебінару «Робота з дітьми
з розладами аутистичного
|
9.00-10.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу для
учнів (миття рук)
|
10.30-11.00
|
Інтернет ресурси
|
|||
3. Робота з учнем 4-Б
класу Осиченко Захаром
|
11.00-12.00
|
Viber телефон
|
|||
30
|
24.04
|
1. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
9.00-10.00
|
Viber телефон
|
|
31
|
25.04
|
1. Перегляд вебінару «Корекційні
методики
роботи з дітьми з ООП»
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
32
|
27.04
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
11.00-12.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
33
|
28.04
|
1. Співпраця з класним
керівником
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП (основи
здоров’я
– казка «Про хворобу немитих рук»)
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. . Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
телефон
|
||||
34
|
29.04
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП (фізкультура
–
фізкулльтхвилинка)
|
9.00-10.00
10.00-11.00
|
Інтернет ресурси
|
|
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
35
|
30.04
|
1. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
9.00-11.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2.Консультація з класним
керівником
|
11.30-12.30
|
Viber
телефон
|
|||
36
|
04.05
|
1. Робота з учнем 4-Б класу Осиченко Захаром
|
9.00-10.00
|
Viber
телефон
|
|
37
|
05.05
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-12.30
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
(природознавство – що зайве)
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телофон
|
||||
38
|
06.05
|
1. Співпраця з класним
керівником
|
09.00-10.30
12.20-14.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП (трудове
навчання – зайчик з долоньки)
|
Інтернет ресурси
|
||||
39
|
07.05
|
1. Перегляд вебінару «Освітні онлайн-
сервіси в
контексті підготовки
продуктивного
уроку»
|
9.00-11.10
11.10-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП (математика
–
завдання)
|
Інтернет ресурси
|
||||
40
|
08.05
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
9.00-10.00
10.00.11.00
|
Інтернет ресурси
|
|
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber телефон
|
||||
41
|
11.05
|
1. Співпраця з класним
керівником
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Робота з учнем 4-Б класу Осиченко Захаром
|
Viber
телефон
|
||||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber телефон
|
||||
42
|
12.05
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
11.00-12.30
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
(онлайн-ігри)
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьків.
|
Viber телефон
|
||||
2. Співпраця з класним керівником
|
Viber
телефон
|
||||
43
|
13.05
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
44
|
14.05
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП (читання –
слова)
|
Інтернет ресурси
|
||||
45
|
15.05
|
1. Співпраця з
класним керівником
|
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00
|
Viber
телефон
|
|
2. Робота здокументацією (звіт).
|
Документ
MicrosoftWord
|
||||
3. . Робота з учнем 4-Б класу Осиченко Захаром
|
Viber
телефон
|
||||
46
|
18.05.
|
1. Перегляд
конференції «Інклюзивна
освіта: рівні умови для всіх»
|
9.00-11.00
11.00-12.10
12.10-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Пошук дидактичного матеріалу для
учнів
|
Інтернет ресурси
|
||||
47
|
19.05
|
1. Перегляд вебінару
«Робота з дітьми
з розладами аутистичного
|
9.00-10.00
10.00-11.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Консультація з класним керівником
|
Viber телефон
|
||||
48
|
20.05
|
1. Перегляд вебінару «Корекційні
методики
роботи з дітьми з ООП»
|
9.00-10.00
10.00-11.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. . Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber телефон
|
||||
49
|
21.05
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
50
|
22.05
|
1. Робота з учнем 4-Б класу Осиченко Захаром
|
9.00-10.00
10.00-11.00
|
Viber телефон
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
51
|
25.05
|
1. Робота над презентацією
до
атестації
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
Презентація Microsoft PowerPoint
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
|||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
52
|
26.05
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
11.00-12.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Консультація з класним
керівником
|
Viber телефон
|
||||
53
|
27.05
|
1. Перегляд
вебінару «Підтримка дітей
з ООП: практичні поради»
|
9.00-11.20
11.20-12.20
12.20-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber телефон
|
||||
55
|
28.05
|
1. Перегляд вебінару «Освітні онлайн-
сервіси в
контексті підготовки
продуктивного
уроку»
|
9.00-11.10
11.10-14.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
56
|
29.05
|
1. Робота з учнем 4-Б класу Осиченко Захаром
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-11.30
|
Viber телефон
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
57
|
01.06
|
1. Перегляд вебінару «Механізми та
наслідки
виникнення стресу»
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним
керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Робота з ученицею 4-Б класу Швець Софією
|
Viber
телефон
|
||||
58
|
02.06
|
1. Робота здокументацією (звіт).
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
Документ
MicrosoftWord
|
|
2. Пошук дидактичного матеріалу.
Для дитини з ООП
|
Інтернет ресурси
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
59
|
03.04.
|
1. Робота здокументацією.
|
9.00-11.00
|
||
3. Консультація з класним керівником
|
Viber-телефон
|
||||
4. Консультація для батьківдитини з
ООП(модифікована програма)
|
Viber, телефон
|
||||
60
|
04.06
|
1. Робота з ученицею 4-Б
класу Швець Софією
|
9.00-10.00
10.00-11.00
|
Viber, телефон
|
|
2. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
||||
70
|
05.06
|
1. Пошук дидактичного матеріалу
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-11.30
|
Інтернет ресурси
|
|
2. Співпраця з класним керівником
|
Viber
телефон
|
||||
3. Консультація для батьківдитини з
ООП
|
Viber
телефон
|
Немає коментарів:
Дописати коментар